خاتون کی چھاتی پر بیٹھے دروغا، اکھلیش یادو نے کیا ٹوئیٹ

0
prabhatkhabar.com

نئی دہلی : ایس پی لیڈر اور اتر پردیش کے سابق وزیر اعلیٰ اکھلیش یادو نے ایک تصویر شیئر کر ٹوئیٹ کیا ۔ جس میں انہوں نے بی جے پی حکومت کی مذمت کی ہے اور لکھا کہ حکومت کی مہربانی سے کچھ پولیس والوں کا برتائو پردیش کے پولیس ادارے کی امیج خراب کرتا ہے۔ بی جے پی حکومت میں دوشاشن کی کمی نہیں۔

دراصل اکھلیش یادو کا یہ ٹوئیٹ تب آیا ہے جب ایک ویڈیو وائرل ہوا۔ یہ ویڈیو کانپور گائوں کا ہے جس میں ایک دروغا ایک عورت کی پٹائی کرتا نظر آرہا ہے ۔اطلاعات کے مطابق دروغا اپنے کچھ سپاہیوں کے ساتھ درگاداسپور گائوں میں کسی کے گھر تفتیش کے لئے گئے تھے۔ اسی دروان گائوں کے ایک نوجوان سے انہوں نے پتا پوچھا تھا اور کسی بات کو لیکر اس نوجوان اور اس کے گھروالوں سے تھانہ انچارج کی بحث ہوگی۔
اسی دوران اس نوجوان کے گھر کی ایک عورت نے دروغا کے ساتھ مارپیٹ کی جس سے دروغا اتنے ناراض ہوگئے کہ انہوں نے عورت کو زمین پر پٹک دیا اور ساری حدوں کو پارکر اس عورت کی چھاتی پر چڑھ کر بیٹھ گئے۔
ویڈیو وائرل ہونے کے بعد کانپور گائوں پولیس نے ٹوئیٹ کر کہا ہے کہ پولیس ٹیم پر اس نوجوان کے گھر والوں نے حملہ کیا تھا،اس حملہ میں وہ عورت بھی شامل ہے۔ اس دروغا کا کالر بھی پکڑا تھا، چونکہ دروغا کو لائن حاضر کر جانچ کا حکم دے دیا گیا ہے۔ لیکن ویڈیو وائرل کر معاملے کو دوسری شکل دی جارہی ہے۔

آپ کے تاثرات
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here