بجلی صارفین کی مانگ پر دہلی سرکار کا بڑا فیصلہ

0

ئی دہلی (ایس این بی) : وزیر اعلیٰ اروند کجریوال کی قیادت والی دہلی سرکار نے ان صارفین کو ایک بڑی راحت دی ہے جو بجلی پر سبسڈی حاصل کرنے کے لئے ابھی تک درخواست دینے میں ناکام رہے ہیں۔ دہلی کے بجلی صارفین کے مطالبہ پر دہلی سرکار نے بجلی پر سبسڈی کے لیے درخواست دینے کی تاریخ 15 نومبر تک بڑھا دی ہے۔ اب 15 نومبر تک درخواست دینے والے صارفین کو بھی یکم اکتوبر سے بجلی پر سبسڈی ملے گی۔ وزیر اعلیٰ اروند کجریوال کی ہدایت پر جمعرات کو نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے 15 نومبر تک درخواست دینے کی تجویز کو منظوری دے دی ہے۔ اس سے قبل سبسڈی کے لیے درخواست دینے کی آخری تاریخ 31 اکتوبر کو ختم ہو گئی تھی۔
واضح رہے کہ دہلی سرکارکی طرف سے بجلی صارفین کے مطالبہ پر یہ وقت دیا گیا ہے۔ اس وقت دہلی میں تقریباً 58 لاکھ بجلی صارفین ہیں۔ ان میں سے تقریباً 47 لاکھ صارفین کو بجلی پر سبسڈی ملتی ہے۔ اس میں اب تک 34.84 لاکھ صارفین نے سبسڈی کے لیے درخواست دی ہے۔ قابل ذکر ہے کہ دہلی سرکار دہلی کے تمام باشندوں کو 200 یونٹ بجلی بالکل مفت دیتی ہے جبکہ 201 سے 400 یونٹ تک آدھی شرح وصول کی جاتی ہے۔ دہلی میں تقریباً 58 لاکھ گھریلو صارفین ہیں۔ اس میں سے 47 لاکھ بجلی صارفین کو سبسڈی ملتی ہے، ساتھ ہی ان 47 لاکھ صارفین میں سے 30 لاکھ ایسے صارفین ہیں،جن کے بجلی کے بل صفر آتے ہیں جبکہ 16 سے 17 لاکھ صارفین کے بجلی کے بل آدھے آتے ہیں۔ واضح رہے کہ دہلی میں بہت سے لوگ مطالبہ کر رہے تھے کہ بجلی پر سبسڈی صرف ان لوگوں کو دی جائے جو بل ادا کرنے سے قاصر ہیں۔ بہت سے لوگ بل ادا کرنے اور ان سے بل حاصل کرنے کے قابل ہیں۔ اس کے پیش نظر دہلی سرکار نے فیصلہ کیا ہے کہ یکم اکتوبر سے صرف ان صارفین کو بجلی پر سبسڈی ملے گی، جو اس کے لیے درخواست دیں گے اور مانگیں گے۔ 15 ستمبربجلی پر سبسڈی کی درخواست 2022 سے لی جا رہی تھی۔
دہلی سرکارنے تمام صارفین کو درخواست دینے کے لیے بل کے ساتھ ایک فارم بھیجا تھا۔ اس کے علاوہ نمبر 70113111111 جاری کیا گیا ہے، جس پر آپ مس کال کر کے یا واٹس ایپ پر ہائے بھیج کر بھی فارم حاصل کر سکتے ہیں اور اس فارم کو پْر کر کے سبسڈی مانگ سکتے ہیں ۔ درخواست گزاروں کو ایس ایم ایس اور ای میل بھیج کر مطلع کیا جا رہا ہے کہ آپ رجسٹرڈ ہو چکے ہیں اور آپ کی سبسڈی جاری رہے گی۔ اس کے لیے درخواست دینے کی آخری تاریخ 31 اکتوبر تھی۔ 15 نومبر کے بعد درخواست دینے والوں کو اکتوبر کے مہینے کا بل ادا کرنا ہوگا۔ اس کے ساتھ ہی جو لوگ 15 نومبر کے بعد اپلائی کریں گے، انہیں اکتوبر کے مہینے کا بل دوبارہ ادا کرنا ہوگا اور نومبر کے مہینے سے انہیں بجلی پر سبسڈی ملے گی۔ اسی طرح دسمبر میں درخواست دینے والوں کو اکتوبر اور نومبر کے مہینوں کے بجلی کے بل ادا کرنے ہوں گے اور دسمبر سے انہیں سبسڈی ملے گی۔ 15 نومبر کے بعد بجلی کے صارفین مہینے میں سبسڈی کے لیے درخواست دیں گے، انہیں اسی مہینے سے سبسڈی ملے گی اور انہیں فارم بھرنے سے پہلے مہینے کا بل ادا کرنا ہوگا۔