پٹاخوں پر پابندی، آلودگی کے مسئلے سے توجہ ہٹانے کی کوشش

0

نئی دہلی: (یو این آئی) سودیشی جاگرن منچ نے دیوالی کے موقع پر دہلی میں پٹاخوں پر مکمل پابندی کی مخالفت کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ آلودگی کے مسئلہ سے توجہ ہٹانے کی کوشش ہے۔
سودیشی جاگرن منچ کی شریک کنوینر ڈاکٹر اشونی مہاجن نے ہفتہ کو یہاں کہا کہ جاگرن منچ دہلی حکومت کی طرف سے دیوالی کے تہوار کے دوران پٹاخوں پر مکمل پابندی کی سختی سے مخالفت کرتا ہے۔ یہ فیصلہ سراسر غیر منصفانہ ہے اور اس کا مقصد صرف جذبات کو ٹھیس پہنچانا اور ملک میں پٹاخوں کی پیداوار اور تقسیم میں مصروف لاکھوں کارکنوں اور دیگر لوگوں کے روزگار کو دھچکا دینا ہے۔
مسٹر مہاجن نے الزام لگایا کہ سرکاری ایجنسیاں پنجاب، ہریانہ اور دہلی سمیت ملک کے مختلف حصوں میں پرالی جلانے کے مسئلہ کو حل کرنے میں ناکام رہی ہیں۔ یہ بات بلاشبہ ثابت ہو چکی ہے کہ قومی راجدھانی اور اس سے ملحقہ شمالی ریاستوں میں پراٹھا جلانا فضائی آلودگی کا سب سے بڑا ذریعہ ہے اور دیوالی کے موقع پر پٹاخوں پر پابندی لگا کر دہلی حکومت آلودگی کی اصل وجہ سے لوگوں کی توجہ ہٹانے کی کوشش کر رہی ہے۔
انہوں نے کہا کہ سودیشی جاگرن منچ دیگر ریاستی حکومتوں سے بھی درخواست کرتا ہے کہ پٹاخوں کے مضر اثرات کے جھوٹے پروپیگنڈے کو ایک طرف رکھتے ہوئے دیوالی کے موقع پر پٹاخوں پر مکمل پابندی سے گریز کیا جائے۔