جنوبی آسٹریلیا میں طوفان کے باعث بجلی غائب

0

کینبرا: (یو این آئی) آسٹریلیا کے جنوبی آسٹریلیا (ایس اے) میں تیز آندھی طوفان کے باعث ہزاروں لوگ بجلی سے محروم ہو گئے ہیں۔
ایس اے میں ہفتہ کو 423000 سے زیادہ بجلی کے جھٹکے ریکارڈ کیے گئے۔ طوفان کی وجہ سے 100 کلومیٹر فی گھنٹہ سے زیادہ کی رفتار سے ہوائیں چلیں اور سیلاب آ گیا۔
ایس اے کے قریب تقریباً 76000 بجلی کے صارفین اتوار کی صبح تک بجلی سے محروم تھے۔ کچھ علاقوں میں، انہیں پیر تک بجلی سروس بحال ہونے تک انتظار کرنے کا مشورہ دیا گیا ہے۔
ریاستی ایمرجنسی سروس (ایس ای ایس) کو ہفتہ اور اتوار کی صبح کے درمیان مدد کے لیے ایک ہزار سے زیادہ کالیں موصول ہوئیں۔ ایک چھوٹے گردابی طوفان کے ایڈیلیڈ کی پہاڑیوں سے ٹکرانے، درختوں کے گرنے اور گھروں کو نقصان پہنچنے کی اطلاع موصول ہوئی ہے۔
33 سالہ کرسٹن سٹیونز نے نیوز کارپ آسٹریلیا کو بتایا کہ جب وہ گھر واپس آئی تو اس نے ایک 30 میٹر اونچا درخت اپنے پڑوسی کی کار پر گرا ہوا پایا۔ “میں بہت حیران تھی – مجھے نہیں لگتا تھا کہ ایسا ہونے والاتھا۔ میں نے ایسا طوفان کبھی نہیں دیکھا، یہ یقینی طور پر اب تک کا بدترین طوفان ہے۔”
ایس اے کے جنوبی ساحل پر واقع مڈلٹن شہر میں مقامی وقت کے مطابق شام 5 بجے کے قریب ایک کریک پھٹنے کے بعد سیلاب آگیا۔ اتوار کو موسم معمول پر آنے کی امید ہے اور ایڈیلیڈ میں تقریباً 10 ملی میٹر بارش کا امکان ہے۔