سپریم کورٹ کا نام لیکر پوچھا،کوئی ہے؟ آدتیہ ناتھ کے ‘ابا جان’ والے بیان پر مہوا موئترا کا طنز

0
image:india.com

نئی دہلی (ایجنسی): اتوار کو اتر پردیش کے وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے ایک پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے اپوزیشن جماعتوں کو شدید نشانہ بنایا۔ اس دوران اکھلیش یادو کا نام لئے بغیر انہوں نے ‘ابا جان’ کہہ کر انہیں نشانہ بنایا۔ ترنمول رکن پارلیمنٹ مہوا موئترا نے یوگی آدتیہ ناتھ کے ‘ابا جان’ کے بارے میں ریمارکس پر دو ٹوک کر دیا اور سپریم کورٹ کا نام لے کر سوال پوچھا کہ کیا اس پر کوئی نوٹس لیا جائے گا۔ ترنمول کے رکن پارلیمنٹ مہوا موئترا نے یوگا آدتیہ ناتھ پر اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے ابا کے بارے میں اپنے تبصرے کو ٹویٹ کرتے ہوئے طنز کیا۔ مہوا موئترا نے ٹویٹ کیا اور لکھا ، “جو لوگ ابا جان کہتے تھے،انہوں نے غریبوں کا راشن ہضم کیا۔” ہندوستان میں ایک منتخب وزیر اعلیٰ کھلے عام لوگوں کو اجتماعی طور پر اکسانے کا مجرم ہے،جو آئی پی سی کی دفعہ 153 اے کی واضح خلاف ورزی ہے۔ٹویٹ میں سپریم کورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے،انہوں نے کہا کہ کیا اس میں ازخود نوٹس لیا جائے گا۔

دراصل،اتوار کو اترپردیش کے کشی نگر میں عوام سے اپنے خطاب کے دوران وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ پی ایم مودی نے حقیقی معنوں میں ملک کی ترقی اور ملک کے سیاسی ایجنڈے کو بدل دیا ہے۔ معاشرے کے ہر طبقے کو بلا امتیاز ترقی دی جا رہی ہے۔ اس کے نتیجے میں تمام طبقات کے لوگوں کو یکساں ترقی مل رہی ہے۔ لیکن کسی کو خوش نہیں کیا جا رہا۔ اس کے علاوہ انہوں نے ایس پی سربراہ اکھلیش یادو کا نام لیے بغیر انہیں نشانہ بنایا اور کہا کہ ہر غریب کو بیت الخلا دیا گیا ہے۔ کیا بیت الخلا فراہم کرنے کے لیے کسی کا چہرہ دیکھا گیا؟ راشن مل رہا ہے؟ کیا یہ 2017 سے پہلے بھی دستیاب تھا؟ پھر ابا جان کہنے والے راشن ہضم کرتے تھے۔ تب کشی نگر کا راشن نیپال اور بنگلہ دیش پہنچتا تھا۔ آج اگر کوئی غریب کا راشن نگلتا ہے تو وہ جیل جائے گا۔

جموں و کشمیر کے سابق وزیراعلیٰ عمر عبداللہ نے بھی یوگا آدتیہ ناتھ کو ابا جان کے بارے میں تبصرے پر نشانہ بنایا۔ عمر عبداللہ نے بھی ٹویٹ کیا اور لکھا کہ میں نے ہمیشہ کہا ہے کہ بی جے پی کے پاس الیکشن لڑنے کا کوئی ایجنڈا نہیں ہے سوائے فرقہ واریت اور مسلمانوں کے خلاف نفرت اور زہر کے۔ یہاں ایک سی ایم دوبارہ انتخابات کا مطالبہ کر رہا ہے جس میں وہ دعویٰ کر رہا ہے کہ مسلمانوں نے ہندوؤں کا سارا راشن کھا لیا ہے۔

آپ کے تاثرات
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here