بالی ووڈ کے شہنشاہ جذبات دلیپ کمار کا 98 سال کی عمر میں انتقال

0

ممبئی: بالی ووڈ کے معروف اداکار دلیپ کمار اب نہیں ہیں۔ لیپ کمار نے آج صبح 7 بج کر 30 منٹ پر آخری سانس لی ہے۔ انتقال کے وقت ان کی عمر 98 برس تھی۔ ہندوجا اسپتال کے پلمونولوجسٹ ڈاکٹر جلیل پارکر نے ان کے انتقال کا اعلان کیا تھا۔ہندی فلمی دنیا میں ‘ٹریجڈی کنگ’ کے نام سے مشہور دلیپ کمار کا نان کووڈ آئی سی یو میں رہنا تھا۔ دلیپ کمار کی موت سے فلمی دنیا سمیت ملک بھر میں غم کی لہر دوڑ گئی ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی سمیت ملک کی معروف شخصیات نے دلیپ کمار کے انتقال پر تعزیت کیا ہے۔ ممبئی کے سنتا کروز کے جوہو قبرستان میں ان کی تدفین آج شام 5 بجکر 5 منٹ پر ادا کی جائے گی۔

ڈاکٹر جلیل پارکر ، جو دلیپ کمار کا علاج کر رہے تھے ، نے پی ٹی آئی کو بتایا ، “ان کا طویل علالت کے سبب صبح 7.30 بجے انتقال ہوگیا۔” اداکار گذشتہ ایک ماہ میں متعدد بار اسپتال میں داخل تھے۔
یوسف خان نے 1966 میں اپنی ساتھی اداکارہ سائرہ بانو سے شادی کی، سائرہ نے دلیپ کے ساتھ فلم گوپی، سگینہ اور بیراج میں کام کیا تھا۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے دلیپ کمار کی موت پر کہا ، “دلیپ کمار سنیما کی دنیا کے ایک لیجنڈ کے طور پر یاد کیے جائیں گے۔ وہ بے مثال صلاحیتوں سے مالا مال تھے۔ کئی نسلوں سے ناظرین انہیں دیکھنے کے بعد ایک سحر سا طاری ہوجاتا تھا۔ ان کا دنیا سے جانا ہماری ثقافت کے لئے کافی بڑا نقصان ہے۔


راج ناتھ سنگھ نے ٹوئیٹ کر انہیں خراج عقیدت پیش کی اور ان کے ساتھ کچھ سال پہلے بتائے گئے کچھ پلوں کا ذکر کیا۔
ان کے اہل خانہ ، دوستوں اور ان گنت مداحوں سے میری تعزیت۔ ” دلیپ

دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بالی ووڈ کے عظیم اداکار دلیپ کمار کے انتقال پر تعزیت کی ہے۔
کیجریوال نے اپنے تعزیتی پیغامات کو ٹویٹ کیا۔ انہوں نے کہا ، “ہندی فلم کے مشہور اداکار دلیپ کمار جی کا انتقال بالی ووڈ کے ایک باب کا اختتام ہے۔ یوسف صاحب کی عمدہ اداکاری آرٹ کی دنیا کی یونیورسٹی کی طرح تھی۔ وہ ہم سب کے دلوں میں زندہ رہیں گے۔ خدا مرحوم کی روح کو سکون دے، دلی خراج عقیدت ۔

کمار کے خاندانی دوست فیصل فاروقی نے اداکار کے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹ پر لکھا ، “دکھی دل اور انتہائی غمی کے ساتھ ، میں اعلان کر رہا ہوں کہ ہمارے پیارے دلیپ صاحب کا کچھ ہی منٹ پہلے انتقال ہوگیا۔ ہم اللہ کے بندے ہیں اور ہمیں صرف اسی کے پاس واپس جانا ہے۔


دلیپ کمار کے بارے میں ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ ان کا اصل نام یوسف خان ہے،لیکن انہیں شہرت دلیپ کمار کے نام سے حاصل ہوئی۔یہاں دلیپ کمار کی چند فلموں کا ذکر کیا جا رہا ہے جن میں انہوں لازوال اداکاری کر کے اپنا نام سنہیری لفظوں میں لکھوایا ہے۔

دلیپ کمار ، جو ہندی فلموں کے مشہور اداکاروں میں شمار ہوتے ہیں ، نے اپنے کیریئر کا آغاز 1944 میں فلم ‘جوار بھاٹا’ سے کیا تھا اور اپنے پانچ دہائی طویل کیریئر ، ‘مغل اعظم’ ، ‘دیوداس’ ، ‘نیا دور’ سے شروع کیا تھا۔ ‘رام اور شرم’ جیسی بہت سی ہٹ فلمیں دیں۔ انھیں آخری بار 1998 میں فلم ’قلعہ‘میں دیکھا گیا تھا۔

آپ کے تاثرات
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
1
+1
1

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here