امریکہ نے بلنکن اور آسٹن کے دورہ کیف کی تصدیق کی

0

واشنگٹن: (یو این آئی) امریکہ نے اتوار کو یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی سے ملاقات کے بعد وزیر خارجہ انٹونی بلنکن اور وزیر دفاع لائیڈ آسٹن کے دورہ کیف کی تصدیق کی ہے۔ دونوں وزراء کے یوکرین کی سرزمین سے نکل جانے کے بعد امریکہ نے ان کے دورے کا اعلان کیا ہے۔ سی این این نے محکمہ خارجہ کے ایک سینئر اہلکار کے حوالے سے بتایا کہ کیف میں بلنکن اور آسٹن نے کیف میں زیلنسکی، وزیر خارجہ دیمترو کولیبا، وزیر دفاع اولیکسی ریزنیکوف اور وزیر داخلہ ڈینس مونسٹیرسکی کے ساتھ تقریبا 90 منٹ کی دو طرفہ ملاقاتیں کیں۔ دورے کے دوران امریکی حکام نے مسٹر زیلینسکی کو بتایا کہ امریکی سفارت کار یوکرین واپس آئیں گے۔
ایک میڈیا رپورٹ کے مطابق اس وقت سلوواکیہ میں سفیر برجٹ برنک کو پیر کو بعد میں امریکی صدر کے ذریعہ جو بائیڈن یوکرین میں امریکی سفیر نامزد کیا جائے گا۔
یہ عہدہ سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی انتظامیہ کے وقت 2020 کے آغاز سے ہی خالی پڑا ہے۔محکمہ خارجہ کے ایک اہلکار نے کہا کہ امریکہ نے یوکرین کے لیے اپنی حمایت کا اعادہ کیا اور ان کی جنگی کوششوں میں مدد کے لیے 71.3 کروڑ ڈالر سے زیادہ کی فوجی امداد کا وعدہ کیا ہے۔ اس رقم کا تقریباً نصف یوکرین کو جائے گا، جب کہ بقیہ ناٹو کے ارکان اور دیگر علاقائی اتحادیوں کے درمیان تقسیم کیا جائے گا۔اس کے علاوہ امریکہ کیف کو 16.5 کروڑ ڈالر کا گولہ بارود فروخت کرے گا۔