اترپردیش الیکشن: این ڈے اے نے 2014 کے بعد پہلی بار اتارا مسلم امیدوار،کون ہیں حیدر علی خان

0

لکھنئو :(ایجنسی) یوپی الیکشن کے لئے اپنا دل نے اعظم خان کےبیٹے عبداللہ کے سامنے سوار ٹانڈا سیٹ سے کانگریس کے سابق لیڈر حیدر علی خان کو امیدار بنایا ہے۔ ابھی تک کے امیدواروں کے اعلان میں این ڈی اے کی طرف سے حیدر علی پہلے امیدوار ہیں ان کا تعلق مسلم کمیونٹی سے ہے۔ کون ہیں حیدر علی خان؟ حیدر علی خان کانگریس کے بزرگ لیڈر نوربانو کے پوتے ہیں اور نواب اور کاظم علی خان کے بیٹے ہیں۔ حیدر علی رامپور کا تعلق کے شاہی خاندان سے ہے۔ حیدر علی خان نے دہلی کے مورڈن اسکول سے تعلیم حاصل کی اور آگے کی تعلیم کے لئے غیر ملک چلے گئے۔ وہ پہلے اپنے والد کے انتخابی مہم کی کمان سنبھال چکے ہیں۔ حیدر علی کو کانگریس سے بھی سیٹ مل گئی تھی، لیکن بعد میں انہوں نے کانگریس چھوڑ اپنا دل کا دامن تھام لیا۔
مساوات کیا ہے؟ اس سیٹ سے حیدر علی خان کے والد چار بار ایم ایل اے رہ چکے ہیں۔ پچھلی بار 2017 میں ان کے والد بی ایس پی سے چنائوی میدان میں اترے تھے۔ جہاں انہیں اعظم خان کے بیٹے عبداللہ سے شکست اٹھانی پڑی تھی۔ چونکہ بعد کم عمر ہونے کی وجہ سے عبداللہ کی ممبرشب چلی گئی تھی۔ اس سیٹ پر حیدر علی کے خاندان کی مضبوط پکڑ ہے۔ پرانی عداوت – اس سیٹ پر اور پورے رامپور میں ان کے خاندان اور اعظم خان کے درمیان پچھلے کئی سالوں سے مقابلہ چل رہا ہے۔ سماج وادی پارٹی کے اعظم خان کا رام پور کے نوابوں سے طویل سیاسی عداوت ہے۔ دونوں کئی انتخابات میں ایک دوسرے کا سامنا کر چکے ہیں۔ حال ہی میں عبداللہ اعظم کو ضمانت ملی تھی۔ وہ سیتا پور جیل میں بند تھے۔ ان کے والد اب بھی کئی مقدمات میں جیل میں ہیں۔ ٹکٹ کے بعد حیدر نے کیا کہا – کانگریس سے این ڈی اے میں جانے پر حیدر علی خان نے کہا کہ وہ اپنا دل لیڈر انوپریا پٹیل کی جدوجہد سے متاثر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ یوپی حکومت
نے پچھلے پانچ سالوں میں زبردست کام کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ تمام اسکیموں کا فائدہ یوپی کے مسلمانوں تک پہنچا ہے۔ مسلمان این ڈی اے کی حمایت کریں گے۔