ریلوے ریکروٹمنٹ سیل کے تحت 6265 عہدوں پر نکلی بھرتی امیدوار 31 اکتوبر تک اپلائی کریں

0
Image: India Tv News

ریلوے ریکروٹمنٹ سیل کی طرف سے اپرینٹ کے عہدوں پر بھرتی کے لیے نوٹیفیکیشن جاری ہواہے۔ اس ویکینسی کے ذرائع سے ساوتھرن ریلوے اور ایسٹرن ریلوے میں بھرتی ہوگی۔ ریلوے بھرتی بورڈ کی طرف سے جاری نوٹیفکیشن کے مطابق ساؤتھرن ریلوے میں اپرینٹس کے 3150عہدوں پر بھرتیاں ہوں گی ۔ اس کے علاوہ ایسٹرن ریلوے میں کل 3115 عہدوں پر بھرتیوں کی جائیں گی۔ ساوتھرن ریلوے میں سگنل، سینٹرل ورکشاپ، گولڈن راک، کیریز ورک اور ٹیلی کمیونیکیشن کے عہدوں پر پوسٹنگ کی جائے گی۔
عہدوں کی تعداد : 6265
خاص تاریخیں:درخواست کی شروعات کی تاریخ: 01 اکتوبر 2022۔ساوتھرن ریلوے اپرینٹس کے لیے درخواست کی آخری تاریخ: 31 اکتوبر 2022۔ایسٹرن ریلوے اپریٹس کے لیے درخواست کی آخری تاریخ- 29 اکتوبر 2022۔
قابلیت :اس ویکینسی کے لیے 10ویں پاس امیدوار درخواست کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ امیدواروں کے پاس ITI یا NCVT سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے۔
عمر کی حد:امیدواروں کی عمر 15 سال سے زیادہ اور 24 سال سے کم ہونا چاہیے۔ آرکشن کے دائرے میں آنے والے امیدواروں کو زیادہ سے زیادہ حد میں چھوٹ دی جائے گی۔
سیلیکشن پروسیسنگ :امیدواروں کا انتخاب 10ویں کے رزلٹ کے بنیاد پر میریٹ فہرست جاری کرکے ہوگا۔ ان کے بعد سلیکٹیڈ کینڈیڈٹس کو ڈاکیومنٹ ویریفیکیشن میں شامل ہونا ہوگا۔
اس طرح اپلائی کریں:سب سے پہلے آفیشئل ویب سائٹ- rrcrecruit.co.in پر کلک کریں۔ویب سائٹ کے ہوم پیج پر اپرنٹس بھرتی کے لنک پر کلک کریں۔اس کے بعد کے لنک پر تازہ ترین بھرتی ساؤتھرن ریلوے/ ایسٹرن ریلوے کے آپشن پر جائیں۔اگلے صفحے پر رجسٹریشن کے لیے تفصیلات میں مانگی گئی تفصیلات بھر کر رجسٹریشن کریں۔رجسٹریشن کے بعد اپلی کیشن فارم بھریں آگے کی ضرورت کے لیے ایک پرنٹ آؤٹ نکال کر رکھیں۔ ll