جے ای ای مین 2021 کے امتحان کے نتائج جاری، 18 امیدواروں کو ٹاپ رینک ملا

0
image:NDTV

نئی دہلی: (ایجنسی) نیشنل ٹیسٹ ایجنسی (این ٹی اے) نے جے ای ای مین 2021 کے نتائج جاری کیے ہیں جس میں مجموعی طور پر 44 امیدواروں نے 100 فیصد نمبر حاصل کیے ہیں۔ وزارت تعلیم کے افسران کے ذریعہ منگل دیر رات یہ اطلاع دی گئی ہے۔ مجموعی طور پر 44 امیدواروں کو 100 فیصد نمبر ملے ہیں جب کہ 18 امیدواروں کو ٹاپ رینک ملا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ٹاپ 18 امیدواروں میں سے چار آندھرا پردیش،تین راجستھان،دہلی سے دو،اتر پردیش سے دو، تلنگانہ سے دو،مہاراشٹر سے ایک،پنجاب سے ایک،چنڈی گڑھ سے ایک،بہار سے ایک اور کرناٹک سے ایک طالب علم شامل ہے۔

امیدوار اپنے رول نمبر اور رجسٹریشن نمبر کی مدد سے سرکاری ویب سائٹ jeemain.nta.nic.in ، ntaresults.nic.in اور nta.ac.in پر اپنے نتائج دیکھ سکتے ہیں۔ واضح رہے کہ 7.8 لاکھ طلباء نے جے ای ای- مین امتحان کے لیے رجسٹریشن کرایا تھا۔
بی ای/بی ٹیک کے لیے جے ای ای مین پیپر 1 ریاضی،طبیعیات اورکیمسٹری پر مشتمل ہے اور پیپر 2 میں ریاضی،ایپٹریٹوید اور ڈرائنگ شامل ہیں۔ سوالات چار چار کے ملٹی پل پسند اور عددی بنیاد پر تھ۔ ۔ ایک سے زیادہ انتخابی سوالات میں غلط جوابات کے لیے ایک نشان کا منفی نشان بھی ہوگا۔

آپ کے تاثرات
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here