کیا ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کے درمیان علیحدگی ہوگئی ہے؟

0

نئی دہلی (ایجنسیاں) ئہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا اور پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کے درمیان علیحدگی کی خبریں سامنے آرہی ہیں۔خلیجی اخبار نے اپنی رپورٹ میں لکھا ہے کہ شعیب ملک اور ثانیہ مرزاکی شادی 12 سال رہنے کے بعد ختم ہونے کی اطلاعات سامنے آرہی ہیں، ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی جانب سے خبروں کی نہ تصدیق کی گئی اور نہ ہی تردید کی گئی۔
یاد رہے کہ شعیب ملک اور ثانیہ مرزا کی شادی اپریل 2010 میں ہوئی تھی، شعیب اور ثانیہ کا 4 سالہ بیٹا بھی ہے جس کا نام ازہان مرزا ملک ہے۔دراصل یہ ساری کہانی اس وقت کی ہے جب ثانیہ مرزا نے پاکستانی کرکٹر شعیب ملک سے 12 اپریل 2010 کو شادی کی تھی۔ ان کے اس فیصلے کی وجہ سے نہ صرف ملک بھر میں کافی تنازعہ کھڑا ہوا تھا بلکہ ان کی کافی مخالفت بھی ہوئی تھی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ شعیب کے ساتھ شادی سے پہلے ثانیہ کی منگنی یونیورسل بیکر کے مالک سہراب مرزا سے ہوئی تھی۔ سہراب اور ثانیہ بچپن سے دوست تھے۔ اس کے والدین بھی ایک دوسرے کے بہت قریب تھے۔ دونوں خاندانوں کا آنا جانا تھا۔ لیکن کچھ غلط فہمیوں کی وجہ سے یہ رشتہ ٹوٹ گیا۔
سہراب مرزا سے علیحدگی کے پانچ ماہ بعد ثانیہ نے شعیب ملک سے شادی کی۔ دو مضبوط کھلاڑیوں کو میاں بیوی کے طور پر ایک ساتھ دیکھ کر پوری قوم حیران رہ گئی۔ اس لیے کہ انہوں نے نہ صرف جغرافیائی سرحدوں اور مذہبی اختلافات کو مٹا دیا تھا بلکہ ایک دوسرے کی ثقافت سے پیدا ہونے والی مشکلات کا بھی سامنا کیا تھا۔
ان دونوں کی شادی اچھے مرحلے سے گزر رہی تھی کہ ثانیہ ملک کے قریبی دوست نے بتایا کہ ان دونوں کی باضابطہ طور پر طلاق ہو چکی ہے۔ کچھ رسمیں ہیں، جو ابھی باقی ہیں۔ دونوں کافی عرصے سے الگ رہ رہے ہیں۔ ثانیہ اس وقت دبئی میں ہیں جبکہ ملک پاکستان میں ہیں۔ یہی نہیں طلاق کی خبروں کو ثانیہ کی سوشل میڈیا پوسٹ سے مزید ہوا ملی۔
اگرچہ ثانیہ اور شعیب نے ابھی تک اپنے تعلقات کے بارے میں کچھ نہیں کہا لیکن پاکستانی میڈیا کا کہنا ہے کہ شعیب نے اپنے ایک ٹی وی شو کے دوران ثانیہ کو دھوکہ دیا۔ کیا شعیب کا کسی اور سے رشتہ ہے؟ دراصل طلاق کی خبروں کے درمیان شعیب کا نام پاکستان کی مشہور ماڈل و اداکارہ عائشہ قمر کے ساتھ جوڑا جا رہا ہے۔
اس کی وجہ یہ ہے کہ شعیب ملک نے عائشہ کے ساتھ بولڈ فوٹو شوٹ کروایا تھا جس کی تصاویر سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہوئیں۔ ان تصاویر کو دیکھ کر جب ایک انٹرویو میں شعیب سے پوچھا گیا کہ آپ کی اہلیہ نے اس پر کیا کہا؟ تو انہوں نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ ثانیہ نے اس پر کوئی رد عمل ظاہر نہیں کیا۔یوں تو ثانیہ مرزا اور پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کے ٹوٹنے کی خبریں پوری طرح سے درست ثابت نہیں ہوئیں لیکن ان کے رشتے کو دیکھ کر یہ کہا جا سکتا ہے کہ ان کی علیحدگی کی ایک وجہ لمبی دوری بھی ہو سکتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ شعیب اپنے کام کے وعدوں کی وجہ سے زیادہ تر پاکستان میں رہتے ہیں۔
ساتھ ہی، ثانیہ طویل عرصے سے اپنے خاندان کے ساتھ دبئی میں ہیں۔ وہ شاذ و نادر ہی ایک ساتھ وقت گزارتے ہیں، جو آج کل زیادہ تر جوڑوں میں ایک بڑا مسئلہ بنی ہوئی ہے۔