Image:Hindustan

بار بار وارننگ کے باوجود ایک ماہ بعدبھی ویکسین لینے کو لوگ راضی نہیں
غازی آباد(ایجنسیاں): ضلع میں کورونا ویکسین کی پہلی خوراک لینے والے 28 فیصد صحت کارکنوں نے ابھی تک دوسری ڈوز نہیں لی۔ ان صحت کارکنوں کو آگاہ کیا جارہا ہے ، لیکن ایک مہینے کے بعد بھی ویکسین لینے کے لئے کوئی راضی نہیں ہورہا ہے۔
صحت افسران کے مطابق 20 مارچ تک ضلع میں 1.25 لاکھ افراد کو کوروناسے بچاؤ کے لئے ویکسین لگائی گئی۔ پہلے مرحلے میں 25430 صحت کارکنوں کی نشاندہی کی گئی۔ اس کے لئے 8 دن علیحدہ علیحدہ ٹیکہ لگایا گیا تھا۔ اس میں 21263 صحت کارکنوں کو ٹیکہ لگایا گیا۔ان صحت کارکنوں کیلئے دوسری خوراک کے لئے ایک وقت مقرر کیا گیا تھا ، لیکن 5756 صحت کارکنوں نے دوسری خوراک ترک کردی۔ صرف 15507 صحت کارکنوں نے کووی شیلڈ کی دونوں خوراکیں لی ہیں اور اب وہ مریضوں کے علاج میں مصروف ہیں۔
ہیلتھ ورکرز کی دوسری خوراک 5 مارچ تک پوری ہونی تھی ، لیکن پھر بھی ہیلتھ ورکرز دوسری خوراک لینے نہیں آرہے ہیں۔ محکمہ کی جانب سے انہیں فون کے ذریعہ بھی بلایا جارہا ہے ، لیکن وہ مختلف وجوہات کے پیش نظر ویکسین لینے سے انکار کررہے ہیں۔ صحت کے عہدیداروں کا کہنا ہے کہ اگر دونوں خوراکیں صحیح وقت پر نہ لیں تو پھر ایک ڈوز لینے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔ حکومت کی جانب سے دوسرے مرحلے میں فرنٹ لائن ملازمین کو شامل کیا گیا تھا۔ ضلع میں اس کے لئے 18570 مستحقین کی شناخت کی گئی جن میں سے صرف 11544 افراد کو ویکسین لگائی گئی۔ اب ان مستفید افراد کو دوسری خوراک دی جارہی ہے۔فیز III کی ویکسی نیشن یکم مارچ سے شروع ہوگئی تھی۔ غازی آباد میں تین لاکھ 67 ہزار مستحقین کی نشاندہی کی گئی۔ ہدف مارچ کے مہینے میں حکومت کی طرف سے کل مستفید افراد کی بنیاد پر رکھا گیا تھا۔ اس میں مارچ کے مہینے میں 93 ہزار افراد کوویکسین لگانی ہے لیکن 20 دن میں صرف 51 ہزار افراد کو ٹیکے لگائے گئیہیں۔ حکومت کے ذریعہ کئے گئے جائزے میں غازی آباد کا نام ریاست کے آخری پانچ اضلاع میں آیا ہے ، جس میں ابھی تک 49 فیصد ہدف پورا کرنے پر عہدیداروں کی سرزنش کی گئی ہے۔
سی ایم او این کے گپتا کا کہنا ہے کہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو ویکسین کے بارے میں آگاہ کیا جارہا ہے۔پہلے اور دوسرے مرحلے میں شناخت کئے گئے مستفید افراد کو اب پہلی اور دوسری دونوں خوراک کے لئے ابھی فون کئے جارہے ہیں۔ اسی کے ساتھ ہی علاقائی سطح پر بھی ٹیم گھر گھر جاکر لوگوں کو بیدار کر رہی ہے۔

آپ کے تاثرات
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here