ایچ ڈی ایف سی بڑھتے قدم اسکالرشپ: 2022-23

0

مقصد:HDFC بڑھتے قدم اسکالرشپ 2022-23 کا مقصد پسماندہ طبقات کے اعلیٰ کارکردگی کے حامل طلبہ کو اپنی تعلیم جاری رکھنے اور مکمل کرنے میں مدد فراہم کرنے کے لیے مالی امداد فراہم کرنا ہے۔ اس میں وہ لوگ بھی شامل ہیں جن کے خاندان کسی بھی قسم کے بحران سے گزر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ، مقررہ وقت میں، یہ پروگرام منتخب امیدواروں کو اضافی مدد بھی پیش کرے گا جس میں رہنمائی اور کرئیر کاؤنسلنگ پروگرام تک رسائی شامل ہو سکتی ہے۔ اسکالرشپ فنڈ کا مقصد صرف منتخب امیدواروں کے تعلیمی اخراجات کو پورا کرنا ہے جس میں ٹیوشن فیس، ہاسٹل فیس، سیکھنے کے آلات یا امداد، کتابیں، اسٹیشنری وغیرہ شامل ہیں۔
HDFC کیا ہے؟ہاؤسنگ ڈیولپمنٹ فنانس کارپوریشن (HDFC) لمیٹڈ ہندوستان کا سرکردہ رہن قرض دہندہ اور ایک اچھی طرح سے قائم مالیاتی ادارہ ہے۔ ہر ہندوستانی کو اپنے گھر کا مالک بنانے کے وژن کے ساتھ، اس نے 44 سال سے زیادہ عرصے سے 9 ملین سے زیادہ خاندانوں کو اپنا گھر حاصل کرنے میں مدد کی ہے۔ یہ بینکنگ، اثاثہ جات کے انتظام، انشورنس (زندگی اور عمومی)، رئیل اسٹیٹ وینچر کیپیٹل اور ایجوکیشن فنانس میں گروپ کی موجودگی کے ساتھ ایک مالیاتی گروہ کے طور پر ابھرا ہے۔ دسویں جماعت کے بعد مختلف شعبوں گریجویشن ، پروفیشنل ،جسمانی طور پر معذور طلبہ کے ساتھ مختلف قسم کے مسابقتی امتحانات کی تیاری کرنے والے طلبہ کو بھی اپنی تعلیم کو جاری رکھنے کے لیے یہ ادارہ اسکالر شپ فراہم کرتا ہے۔ جس کی تفصیلات مندرجہ ذیل ہیں۔
۱) HDFC بڑھتے قدم اسکالرشپ 2022-23 کلاس 11 اور 12 کے طلباء کے لیے (عام زمرہ):یہ اسکالر شپ ان طلبہ کے لیے ہے جنہوں نے دسویں جماعت میں کامیابی حاصل کی ہے اور جو پورے ہندوستان میں تسلیم شدہ اسکولوں/کالجوں میں کلاس 11 یا 12 میں پڑھ رہے ہیں۔ اس کے لیے درج ذیل شرائط ہیں۔
۱) درخواست دہندگان نے پچھلی کلاس یا بورڈ کے امتحانات میں کم از کم 60% نمبر حاصل کیے ہوں۔ ۲)تمام ذرائع سے درخواست گزار کی سالانہ خاندانی آمدنی INR 6,00,000 سے کم ہونی چاہیے۔۳) طالبات پر خصوصی توجہ دی جائے گی -۴)وہ طلبہ جو کسی بھی قسم کے بحران سے گزر رہے ہیں (والدین/ والدین دونوں کھو چکے ہیں، خاندان میں شدید بیماری، وغیرہ)
اسکالرشپ کر رقم: اسکالرشپ کر رقم INR 18,000 ہے۔
۲) جنرل گریجویشن طلباء کے لیے ایچ ڈی ایف سی بڑھتے قدم اسکالرشپ 2022-23::یہ اسکالرشپ ان طلبہ کے لیے ہے جنہوں نے بارہویں جماعت میں کامیابی حاصل کی ہے اور جو فی الحال ہندوستان کے تسلیم شدہ کالجوں یا یونیورسٹیوں میں عام گریجویشن کورسز (کسی بھی سال) جیسے بی کام، بی ایس سی، بی اے، وغیرہ کر رہے ہیں ۔ درخواست دہندگان نے پچھلی کلاس یا بورڈ کے امتحانات میں کم از کم 60% نمبر حاصل کیے ہوں۔تمام ذرائع سے درخواست دہندگان کی سالانہ خاندانی آمدنی INR 6,00,000 سے کم ہونی چاہیے۔طالبات پر خصوصی توجہ دی جائے گی -وہ طلباء جو کسی بھی قسم کے بحران سے گزر رہے ہیں (والدین/والدین دونوں کھو چکے ہیں، خاندان میں شدید بیماری، وغیرہ)
اسکالر شپ : گریجویشن کے طلبہ کے لیے اسکالر شپ کی رقمINR 30,000 ہے۔
۳) 2022-23 پروفیشنل گریجویشن طلباء کے لیے HDFC بڑھتے قدم اسکالرشپ: یہ اسکالر شپ ان طلبہ کے لیے جاری کی جا رہی ہے جنہوں نے بارہویں جماعت میں کامیابی حاصل کی ہے اور جو فی الحال پیشہ ورانہ گریجویشن کورسز (کسی بھی سال) جیسے کہ BTech، MBBS، B.Arch، نرسنگ، BA-LLB، فیشن، BBA، BCA وغیرہ میں تسلیم شدہ کالجوں یا یونیورسٹیوں میں کر رہے ہیں۔ درخواست دہندگان نے پچھلی کلاس یا بورڈ کے امتحانات میں کم از کم 60% نمبر حاصل کیے ہوں۔تمام ذرائع سے درخواست دہندگان کی سالانہ خاندانی آمدنی INR 6,00,000 سے کم ہونی چاہیے۔طالبات پر خصوصی توجہ دی جائے گی -وہ طلبہ جو کسی بھی قسم کے بحران سے گزر رہے ہیں (والدین/ والدین دونوں کھو چکے ہیں، خاندان میں شدید بیماری، وغیرہ)
اسکالر شپ کررقم: تمام شرائط مکمل کرنے والے طلبہ کوINR 100,000 ایک لاکھ روپے کی اسکالر شپ تفو یض کی جائے گی۔
۴)HDFC بدھتے قدم اسکالرشپ 2022-23 معذور طلباء کے لیے:معذور طلبہ کے لیے بھی ایچ ڈی ایف سی کے عہدیداران و اراکین نے خصوصی توجہ دی ہے۔یہ اسکالر شپ خصوصی طور پر معذور طلبہ کے لیے رکھی گئی ہے جن کی معذوری کی سطح 40% سے زیادہ ہے اور ان کے پاس معذوری کا سرٹیفکیٹ ہے۔ درخواست دہندگان نے پچھلی کلاس یا بورڈ کے امتحانات میں کم از کم 50% نمبر حاصل کیے ہوں۔
ہندوستان کے کسی تسلیم شدہ اسکول یا کالج میں گریڈ 11، 12 میں پڑھنے والے یا گریجویشن، ڈپلومہ/آئی ٹی آئی یا کسی بھی سند یافتہ پیشہ ورانہ کورس کے حصول کے لیے کھلا ہے۔
تمام ذرائع سے درخواست دہندگان کی سالانہ خاندانی آمدنی INR 8,00,000 سے کم ہونی چاہیے۔ طالبات پر خصوصی توجہ دی جائے گی – ایسے طلبہ پر خصوصی توجہ دی جائے گی جو طلبہ کسی بھی قسم کے بحران سے گزر رہے ہیں (والدین/والدین دونوں کھو چکے ہیں، خاندان میں شدید بیماری، وغیرہ)
اسکالر شپ کی رقم : کلاس 11 اور 12، ڈپلومہ، ITI اور پیشہ ورانہ کورسز: INR 24,000 I گریجویشن (جنرل کورسز- BCom، BSc، BA، BCA، وغیرہ): INR 40,000 I گریجویشن (پروفیشنل- BTech، MBBS، LLB، Nursing): INR 100,000
نوٹ: مالی امداد صرف تعلیمی اخراجات کے مقاصد کے لیے استعمال کی جا سکتی ہے جس میں ایک معاون سیکھنے کا آلہ/سافٹ ویئر، ٹیوشن فیس، امتحان کی فیس، کتابیں، ہاسٹل فیس، خوراک، آلات، سیمینار، اسٹیشنری، آن لائن سیکھنے، انٹرنیٹ/ڈیٹا پیک بلوں کی ادائیگی شامل ہے۔ ان طلباء کو بھی مالی مدد فراہم کی جائے گی جنہیں داخلہ کی پیشکش موصول ہوئی ہے اور وہ اپنی کونسلنگ اور سیٹ قبولیت کی فیس کی ادائیگی کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔
۵) مسابقتی امتحانات کی کوچنگ 2022-23کے لیے HDFC بڑھتے قدم اسکالرشپ: یہ ان طلبہ کے لیے ہے جو کلاس 11 اور 12 میں تعلیم حاصل کر رہے ہیںیا مکمل کر چکے ہیں اور ہندوستان میں NIRF کے اعلی درجے کے انجینئرنگ، میڈیکل یا لاء کالجوں میں تعلیم حاصل کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔درخواست دہندگان کو کسی تسلیم شدہ کوچنگ ادارے میں مسابقتی امتحانات جیسے کہ NEET، JEE، CLAT، اور NIFT کی تیاری کرنا چاہتے ہیں۔درخواست گزارنے پچھلی کلاس یا بورڈ کے امتحانات میں کم از کم 80% نمبر حاصل کیے ہوں۔ تمام ذرائع سے درخواست دہندگان کی سالانہ خاندانی آمدنی INR 6,00,000 سے کم ہونی چاہیے۔طالبات پر خصوصی توجہ دی جائے گی –
اسکالر شپ کی رقم : مسابقتی امتحانات کی کوچنگ کے لیے اسکالر شپ کی رقمINR 72,000 (بہتر ہزار روپے) تک دی جا سکتی ہے۔
نوٹ: مالی امداد صرف تعلیمی اخراجات کے مقاصد کے لیے استعمال کی جا سکتی ہے جس میں ٹیوشن فیس، امتحان کی فیس، کتابیں، ہاسٹل کی فیس، کھانا وغیرہ شامل ہیں۔ مالی امداد ان طلبہ کو بھی فراہم کی جائے گی جنہیں داخلہ کی پیشکش موصول ہوئی ہے اور وہ اپنی مشاورت اور ادائیگی کے لیے مشکلات کا شکار ہیں۔ سیٹ قبولیت کی فیس
دستاویزات: پاسپورٹ سائز تصویر،سابقہ تعلیمی قابلیت کی مارک شیٹ،حکومت کی طرف سے جاری کردہ شناختی ثبوت (آدھار کارڈ/ووٹر آئی ڈی/ ڈرائیونگ لائسنس/پین کارڈ) ،موجودہ سال کے داخلہ کا ثبوت (فیس کی رسید/ داخلہ لیٹر/ ادارہ شناختی کارڈ/ بونافائیڈ سرٹیفکیٹ) ،درخواست گزار بینک پاس بک/ منسوخ شدہ چیک (درخواست فارم میں معلومات بھی شامل کی جائیں گی)،آمدنی کا ثبوت (ذیل میں دیئے گئے تین ثبوتوں میں سے کوئی بھی)،گرام پنچایت/وارڈ کونسلر/سرپنچ کے ذریعہ جاری کردہ آمدنی کا ثبوت ۸)SDM/DM/CO/تحصیلدار کی طرف سے جاری کردہ آمدنی کا ثبوت،خاندانی/ذاتی بحران کا ثبوت (اگر قابل اطلاق ہو) ،معذوری کا سرٹیفکیٹ(یہ دستاویز صرف معذور طلبہ کے لیے ہے)
آپ درخواست کیسے دے سکتے ہیں؟ درخواست فارم آن لائن بھرنا ہے۔ جس کے لیے دی گئی لنک پر کلک کریں۔اپنی رجسٹرڈ آئی ڈی کے ساتھ Buddy4Study میں لاگ ان ہوں اور ‘درخواست فارم پیج’ پر آئیں۔اگر پہلے سے رجسٹرڈ نہیں کیے ہیں تو اپنے ای میل/موبائل نمبر/جی میل اکاؤنٹ کے ساتھ Buddy4Study پر رجسٹر کریںتو آپ کو ‘HDFC بڑھتے قدم اسکالرشپ 2022-23 درخواست فارم کے صفحے آ جائیں گے۔ درخواست فارم بھرنے کا عمل شروع کرنے کے لیے ‘Start Application’ بٹن پر کلک کریں۔آن لائن درخواست فارم میں مطلوبہ تفصیلات مکمل طور پر پُر کریں۔ جس قسم کی اسکالر شپ کے لیے درخواست دے رہیں ہیں اس سے متعلقہ تمام دستاویزات اپ لوڈ کریں۔دی گئی ‘شرائط و ضوابط’ کو قبول کریں اور ‘پری ویو ‘ پر کلک کریں۔اگر درخواست میں بھری گئی تمام تفصیلات پری ویو اسکرین پر صحیح طریقے سے دکھائی دے رہی ہیں تو سبمٹ کے بٹن پر کلک کریں۔ درخواست کے عمل کو مکمل کرنے کے لیے فائنل سبمٹ پر کلک کریں۔اس کی پرنٹ آئوٹ نکال کر محفوظ رکھیں۔
ان تمام اسکالر شپ کے لیے HDFC اور Buddy4Study کے ملازمین کے بچے اہل نہیں ہیں۔اس ضمن میں مزید معلومات کے لیے براہ کرم دی گئی ویب سائٹ سے بھی فیض حاصل کر سکتے ہیں۔: www.hdfc.com ll