ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپ 2023

آن لائن درخواست کرنے پر مل سکتی ہے 6 لاکھ روپے کی اسکالر شپ

0

یہ رقم سینکڑوں مستحق طلبا کی مدد کرے گی اور اس بات کو یقینی بنائے گی کہ ان کا روشن مستقبل کسی بھی مالی بحران کی وجہ سے متاثر نہ ہو

آن لائن فارم بھرنے کی آخری تاریخ 14 فروری 2023ہے

مومن فیاض احمد غلام مصطفیٰ
ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپس 2023: ریلائنس فاؤنڈیشن ہندوستان کی سرکردہ کمپنیوں میں سے ایک ہے۔ وہ شہریوں کو بہترین سہولیات فراہم کرنے کی مسلسل کوشش کرتے ہیں اور اس مقصد کو آگے بڑھاتے ہوئے ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپ شروع کی گئی ہے۔ ہونہار طلبہ کی تعلیم کو پروان چڑھانے کے مقصد کے ساتھ، فاؤنڈیشن نے طلبہ کو اسکالر شپ دینے کا فیصلہ کیا۔مجموعی طور پر، ریلائنس فاؤنڈیشن کا مقصد 100 مستحق امیدواروں کو اسکالر شپ کے ذریعے ذہین اور ہونہار طلبہ کی مالی مددکرنا ہے۔ طلبہ کے لیے لازمی ہے کہ وہ اعلیٰ سطح کی تعلیم حاصل کر رہے ہوں، یعنی حکومت کے کسی تسلیم شدہ ادارے سے ڈگری کورس جس میں امیدوار یا تو انڈرگریجویٹ پروگرام یا پوسٹ گریجویٹ پروگرام میں طالب علم ہوسکتے ہیں۔ 60 انڈر گریجویٹ طلباء اور 40 پوسٹ گریجویٹ طلبہ اسکالرشپ کے ذریعے مالی فائدہ حاصل کرسکتے ہیں۔ وہ امیدوار جواس اسکا لر شپ کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں۔مقررہ وقت سے پہلے درخواست فارم پُر کر سکتے ہیں۔
کون سے شعبوں کے لیے ہے اسکالرشپ: مصنوعی ذہانت، کمپیوٹر سائنس، ریاضی اور کمپیوٹنگ، اور الیکٹریکل یا الیکٹرانکس انجینئرنگ میں گریجویٹ اور انڈرگریجویٹ سطح کے پروگراموں میں سال اول میں داخلہ لینے والے معاشی طور پر کمزور طلبہ کی مدد اس اسکالر شپ کے ذریعے کی جائے گی۔ اس اسکالرشپ کے تحت ہونہار طلبہ کو 6 لاکھ روپے تک کی رقم دی جائے گی۔ یہ رقم سینکڑوں مستحق طلباء کی مدد کرے گی اور اس بات کو یقینی بنائے گی کہ ان کا روشن مستقبل کسی بھی مالی بحران کی وجہ سے متاثر نہ ہو۔
اسکالرشپ کی رقم : ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپ کے ذریعے سب سے زیادہ رقم جو ایک امیدوار حاصل کرسکتا ہے وہ ہے 6 لاکھ روپے۔ تاہم، رقم کا انحصار امیدوار کے تعلیمی اخراجات اور سطح پر ہے ۔ انڈر گریجویٹ طلباء کو ان کی ڈگری کی پوری مدت کے لیے 4 لاکھ روپے تک کی گرانٹ ملے گی۔ جبکہ پوسٹ گریجویٹ طلباء کو 6 لاکھ روپے تک کی امداد ملے گی۔ اس اسکالرشپ کی تجدید نہیں کی جائے گی۔امیدواروں کو درخواست دیتے وقت اپنے بینک اکاؤنٹ کی تفصیلات درج کرنی ہوں گی۔ منتخب امیدواروں کو رقم براہ راست اکاؤنٹ میں موصول ہوگی۔ تمام ادائیگیوں کے لیے ایک محفوظ آن لائن ٹرانسفر ونڈو کا استعمال کیا جائے گا۔
فارم بھرنے کی آخری تاریخ: آن لائن فارم بھرنے کی آخری تاریخ 14 فروری 2023ہے۔
اسکالرشپ کی خصوصیات:ریلائنس فاؤنڈیشن کے ذریعہ اسکالرشپ کے فوائد اور خصوصیات درج ذیل ہیں:
یہ اسکالرشپ سماجی بھلائی کے لیے ہے کیونکہ یہ اعلیٰ تعلیم کے اخراجات کو پورا کرکے انتہائی مستحق امیدواروں کی مدد کرتا ہے۔زمرہ جات کی کوئی پابندی نہیں ہے اور اسکالرشپ میرٹ کم ذریعہ ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ایوارڈ صرف میرٹ کی بنیاد پر دیا جائے گا۔طلبہ کو 80% امداد پیشگی دی جائے گی۔ یہ رقم ہر تعلیمی سال کے آغاز پر بینک اکاؤنٹ میں ڈال دی جائے گی۔20% فنڈز طلبہ کو صرف درخواست پر دیے جائیں گے۔ تعلیمی اور ذاتی ترقی کے اخراجات یا پیشہ ورانہ وجوہات کی صرف حمایت کی جائے گی۔فاؤنڈیشن امیدواروں کو نہ صرف مالی امداد فراہم کرے گی بلکہ اس بات کو بھی یقینی بنائے گی اضافی ترقیاتی سرگرمیوں میں حصہ لیں جو ان کے آنے والے مستقبل کے خیالات کو مزید فائدہ پہنچائے گی۔
شرائط و ضوابط:درخواست گزار امیدواروں کا تعلق ہندوستان سے ہونا چاہیے۔دلچسپی رکھنے والے امیدوار کا باقاعدہ انڈرگریجویٹ یا پوسٹ گریجویٹ ڈگری پروگرام کے پہلے سال میں تعلیم حاصل کرنا ضروری ہے۔وہ امیدوار جو مصنوعی ذہانت، کمپیوٹر سائنس، ریاضی اور کمپیوٹنگ، اور الیکٹریکل یا الیکٹرانکس انجینئرنگ کے مضامین میں اپنی اعلیٰ تعلیم حاصل کر رہے ہیں صرف گرانٹ کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں۔انڈر گریجویٹ طلباء کے معاملے میں، انہیں جے ای ای مینس پیپر میں 1 سے 35,000 کے درمیان رینک حاصل کرنے چاہئیں۔پوسٹ گریجویٹ طلباء کے لیے، GATE امتحان میں 550 سے 1000 کے درمیان اسکور والے امیدوار یا UG سطح پر 7.5 سے زیادہ CGPA رکھتے ہیں۔
درکار دستاویزات:درخواست فارم بھرتے وقت، امیدواروں کو درج ذیل دستاویزات اپ لوڈ کرنا ہوں گی۔
۱)مطلوبہ سائز، طول و عرض اور فارمیٹ میں امیدوار کی پاسپورٹ سائز کی تصویر۔۲)امیدوار کے ڈیجیٹل طور پر اسکین شدہ دستخط۔۳)ایڈریس پروف دستاویز۔ ۴) دسویں جماعت کے امتحان کی مارک شیٹ۔۵)12ویں جماعت کے امتحان کا نتیجہ۔۶)اگر ضرورت ہو تو حکومت ہند کی طرف سے معذوری کا سرٹیفکیٹ ۷)اور اگر قابل اطلاق ہو تو سابقہ ملازمتوں یا انٹرنشپ سے تجربہ کا خط یا سرٹیفکیٹ۔۸)خاندان کی آمدنی کا سرٹیفکیٹ یہ ثابت کرنے کے لیے کہ گھر کی مشترکہ آمدنی 10 لاکھ روپے سے زیادہ نہیں ہے۔۸)انڈرگریجویٹ طلبہ کے معاملے میں جے ای ای مین داخلہ امتحان کی مارک شیٹ یا GATE امتحان کی صورت میں۹) پوسٹ گریجویٹ طلباء کے لیے، انڈر گریجویٹ ڈگری کورس کا نتیجہ جمع کروانے کی ضرورت ہے۔۱۰) بونا فائیڈ اسٹوڈنٹ سرٹیفکیٹ یا کوئی اور شناختی ثبوت بھی جمع کرانا ضروری ہے تاکہ یہ ثابت ہو سکے کہ طالب علم سرکاری طور پر کسی تعلیمی کورس میں داخل ہے۔۱۱)ایک تعلیمی حوالہ خط۔۱۲)کریکٹر سرٹیفکیٹ یا حوالہ خط۔۱۳)موجودہ کامیابیوں کے مطابق امیدوار کا دوبارہ آغاز۔
ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپس کے لیے درخواست کا طریقہ کار: درخواست فارم آن لائن بھر نا ہے جس کے لیے دی گئی لنک.reliance.foundation.org پر ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپس کے آفیشل پورٹل پر جائیں۔ہوم پیج پر سال 2023 کے لیے ریلائنس فاؤنڈیشن اسکالرشپس سے متعلق تمام تفصیلات کا ذکر کیا جائے گا۔صفحہ کے اوپری حصے میں ”ابھی درخواست دیں” پر کلک کریں۔جس سے ایپلیکیشن پورٹل خود بخود کھل جائے گا۔درخواست فارم بہت غور سے پڑھیں ۔ دی گئی تمام اہم تفصیلات کو مکمل طور پر پُر کریں۔ حکام کی ہدایت کے مطابق مذکورہ بالا تمام دستاویزات کو دیے گئے فارمیٹس اور سائز میں اپ لوڈ کریں۔دھیان رہے اس اسکالر شپ کے لیے کوئی رجسٹریشن فیس نہیں ہے فائنل سبمیشن سے پہلے فارم کو اچھی طرح سے جانچ کر لیں ۔آخر میں، درخواست کے عمل کو مکمل کرنے کے بعد ”جمع کروائیں” پر کلک کریں۔
اس سلسلے میں مزید جانکار ی کے لیے دی گئی آفیشیل سائٹ واٹس ایپ نمبر میل پر رابطہ قائم کر سکتے ہیں:
آفیشل پورٹل ریلائنس فاؤنڈیشن پورٹل لنک واٹس ایپ ہیلپ لائن نمبر917977100100
میل سپورٹ: [email protected]
reliancefoundation.org

سوشل میڈیا پر ہمارے ساتھ جڑنے کے لیے یہاں کلک کریں۔ Click 👉 https://bit.ly/followRRS