بدایوں سہسوان میں غریب بیوہ کا مکان گرنے سے 2 سالہ بچی سمیت 4 افراد شدید زخمی

0

انور خان
بدایوں: بدایوں کے سہسوان کے محلہ قاضی میں منگل کی صبح ایک حادثہ پیش آیا جس میں کئی لوگ زخمی ہوگئے۔ زخمیوں کا علاج سہسوان ہی کے ایک پرائیویٹ اسپتال میں کیا جا رہا ہے۔ جس میں ایک 11 سالہ لڑکا شدید زخمی ہوا ہے۔ زخمیوں میں ایک 2 سالہ بچی بھی شامل ہے۔ اطلاع پر تحصیل آفیسر بھی موقع پر پہنچ گئے اور معائنہ کیا۔ واقعہ بدایوں کے شہر سہسوان کے محلہ قاضی کا ہے جہاں نظرانہ بیوی خلیل احمد رہتی ہے۔ نذرانہ کے شوہر انتقال ہو چکا ہے۔ نظرانہ کے گھر سے سبزی منڈی دور ہے، اس لیے نظرانہ کے بھائی محمد طاہر نے خاندان کی پرورش کے لیے گھر کے باہر سبزی کی دکان کھول رکھی ہے، جہاں آس پاس سے لوگ سبزی خریدنے آتے ہیں، تاکہ نظرانہ اور اس کے بچے اور بھائی کے اخراجات کو پورا کیا جا سکتے۔ ، محمد طاہر اور یہ سبزی کی دکان خراج تحسین کا واحد سہارا ہے، جس میں بچی کو معمولی چوٹیں آئیں، تاہم راحیل شدید زخمی ہوا اور اس کا سر پھٹ گیا، جس میں کئی ٹانکے لگے ہیں۔ نظرانہ کا 13 سالہ بیٹا جنید بھی گھر کے اندر تھا، یہ تمام افراد گھر میں دب گئے، تمام اہل علاقہ اکٹھے ہوئے اور بڑی محنت سے تمام ملبہ والے ان زخمیوں کو ایک پرائیویٹ اسپتال لے گئے جہاں سب زیر علاج ہیں۔ خوش قسمتی سے سبزی کی دکان پر نہ کوئی گاہک تھا اور نہ ہی آج اس کے آس پاس بچے کھیل رہے تھے ورنہ کوئی بڑا حادثہ ہو سکتا تھا۔
قدرت نے نذرانہ کے شوہر کو پہلے ہی چھین لیا تھا، وہ اپنی زندگی پہلے ہی بہت مشکلات سے گزار رہی تھی۔ آج اس کی دکان جو اس کے رہنے کا واحد سہارا تھی، آج اس کا سہارا بھی اس سے چھین گیا ہے۔
اگر ہم سرکاری اسکیموں کی بات کریں تو حکومت غریبوں کو گھر بنانے کے لیے ڈھائی لاکھ روپے دے رہی ہے لیکن افسران کے گٹھ جوڑ کی وجہ سے مستحق افراد اس سے محروم ہیں۔ سہسوان میں گھر بنانے کے لیے سیکڑوں لوگوں کو پیسے ملے ہیں، لیکن اگر صحیح جانچ کی جائے تو سچائی سامنے آئے گی کہ کتنے لوگ اہل ہیں اور کتنے لوگ نااہل ہیں۔ آج تحصیل لیکھپال گرے گھر کا معائنہ کیا، دیکھتے ہیں حکومت ان کے خاندان کو خراج تحسین اور مدد کے لیے کیا کرتی ہے۔

آپ کے تاثرات
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here