ہندوستانی بحریہ کی اگنی ویر بھرتی میں خواتین کے لیے 20 فیصد نشستیںمختص دسویں پاس اور غیر شادی شدہ کو ملے گا موقع

0

ہندوستانی بحریہ میں اگنیوروں کی بھرتی میں خواتین امیدواروں کے لیے 20 فیصد نشستیں مخصوص ہیں۔ اس وقت ہندوستانی بحریہ میں مختلف عہدوں پر 550 خواتین افسران تعینات ہیں۔ اگنیور نیوی میں شامل ہونے کی خواہشمند لڑکیوں کو اہلیت اور تنخواہ کا علم ہونا چاہیے۔
اہلیت کا معیار:خواتین کی عمر 17½ سال سے 21 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔اسے دسویں پاس ہونا چاہیے۔ انہیں غیر شادی شدہ ہونا چاہیے۔اس کا قد 152 انچ یعنی 4 فٹ 11 انچ ہونا چاہیے۔ اس بھرتی میں لڑکیوں کے لیے قد میں بھی نرمی ہے۔ جس کی معلومات کے لیے آپ انڈین نیوی کی آفیشل ویب سائٹ ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
انتخاب کا عمل :تحریری امتحان ،جسمانی ٹیسٹ ،امتحان پیٹرن ،اس امتحان میں معروضی قسم کے سوالات آئیں گے، جنہیں 30 منٹ میں حل کرنا ہوگا۔ اس میں ریاضی، سائنس اور جنرل نالج سے متعلق سوالات پوچھے جائیں گے۔جسمانی ٹیسٹ ،تحریری امتحان پاس کرنے کے بعد اگنیور لڑکیوں کو جسمانی ٹیسٹ کے لیے بلایا جائے گا۔ انہیں 1.6 کلو میٹر کی دوڑ 8 منٹ میں مکمل کرنی ہوگی اور 15 اٹھک بیٹھک اور 10 سٹ اپس بھی کرنے ہوں گے۔ اس ٹیسٹ کو پاس کرنے کے بعد، انہیں میڈیکل ٹیسٹ کے لیے بلایا جائے گا، جو آئی این ایس چلکا میں منعقد ہوگا۔ اس کے بعد ان کا فائنل سلیکشن کرکے پوسٹنگ دی جائے گی۔
تنخواہ :خواتین اگنیوروں کو ہندوستانی بحریہ میں ملازمت حاصل کرنے کے پہلے سال میں 30,000روپے کی تنخواہ دی جائے گی۔ اس کے بعد دوسرے سال ہر ماہ 40 ہزار روپے، تیسرے سال 36 ہزار، 500 روپے اور چوتھے سال 40 ہزار روپے دیئے جائیں گے۔یہ سہولتیں ملیں گی۔ملازمت کے دوران انہیں 48 لاکھ کا نان کنٹریبیوٹری لائف انشورنس دیا جائے گا۔ آرمی ہسپتال میں خواتین کو طبی سہولیات اور کینٹین کی سہولت ملے گی۔ ملازمت کے دوران اگر اس کی موت ہو جاتی ہے تو اس کے اہل خانہ کو یکمشت 44 لاکھ روپے دیے جائیں گے۔ دوسری طرف، اگر کوئی اگنیور معذور ہے، تو اسے معذوری کی بنیاد پر رقم دی جائے گی۔ll