ہماچل پردیش: خراب مالی حالت کی خبر دیکھ سونو سوڈ نے ٹویٹ کرکے مدد کے لئے بڑھایا ہاتھ ، تفتیش پر معاملہ کچھ اور ہی نکلا

    0
    6

    ہماچل پردیش سے ہزاروں میل دور مایا نگری ممبئی میں اداکار سونو سوڈ کا جوالا مکھی گاوں کے ایک غریب کنبہ کی مالی حالت کی خبر پڑھ ان کی مدد کرنے کا فیصلہ کیا۔ سونو سوڈ نے ٹویٹ کرکے لکھا ہے کہ کوئی اسے غریب کنبے کی تفصیلات دے تاکہ وہ اس کی مدد کرسکے۔ دراصل ، کچھ دن پہلے ، جوالا مکھی گاوں کے گائمر علاقے کے کلدیپ نامی ایک شخص کی مالی حالت کے بارے میں معلومات وائرل ہوگئیں۔ سوشل میڈیا میں یہ انکشاف ہوا کہ کلدیپ نے اپنے بیٹے کو آن لائن تعلیم حاصل کرنے کے لئے موبائل فون خریدنے کے لئے اپنی گائے بیچ دی۔
    اس سلسلے میں ، سونو سوڈ نے کلدیپ کی مدد کرنے کا فیصلہ کیا۔ کلدیپ کی تفصیلات ٹویٹر پر ہی لوگوں سے مانگی گئیں۔ تاہم ، سوشل میڈیا پر یہ خبر منظر عام پر آنے کے بعد انتظامیہ کلدیپ کے گھر گئی۔ انتظامیہ کے مطابق ، کلدیپ نے یہ کہتے ہوئے گائے لینے سے انکار کردیا کہ اسے گائے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے پاس گائے کو باندھنے کی جگہ نہیں ہے۔
    کلدیپ نے بتایا کہ اسے ایک گھر کی ضرورت ہے۔ انتظامیہ کے مطابق ، کلدیپ نے تین ماہ قبل یہ اسمارٹ فون خریدا تھا اور اس کی قیمت چار سے پانچ ہزار ہے۔ کلدیپ نے گائے کو چار دن پہلے ہی فروخت کردیا ہے۔ کلدیپ اہل خانہ کے ساتھ مویشیوں کے گھر میں رہ رہا ہے۔