ہماچل پردیش: نجی لیبس کو کورونا ٹیسٹ کی اجازت ، فیس 700 روپے ہوگی

0
9

ریاست ہماچل پردیش میں اب کوئی بھی شخص اپنا کرونا ٹیسٹ کروا سکتا ہے۔ یہ ٹیسٹ نجی لیب ایس آر ایل میں 700 روپے میں ہوگا۔ فی الحال ، اس لیب کو ضلع کانگڑا اور منڈی میں کووڈ اینٹیجن کی جانچ کی زیادہ مانگ ہے۔ حکومت نے اس نجی لیب سے جانچ کے لئے مشینیں لگانے کو کہا ہے۔ اس میں یوزر کی شناخت ، پاس ورڈ اور لاگ ان آئی ڈی محکمہ صحت سے ہوگا۔ یہ اس لئے ہے کہ جانچ کی نگرانی اور معیار باقی رہے۔ ایس آر لیب ریاست کے بڑے اسپتال میں سہولیات مہیا کررہا ہے۔
ہماچل میں ، حکومت کی طرف سے متاثرہ افراد کے ٹیسٹ مفت کیے جائیں گے۔ نجی لیبز میں وہ افراد بھی ٹیسٹ کروا سکیں گے ، جس سے ایسا لگتا ہے کہ انھیں کورونا تو نہیں ہو گیا ہے۔ ہماچل میں بیرونی ریاستوں کی لیبز میں 2500 سے 3000 روپے وصول کیے جارہے ہیں۔ ایڈیشنل چیف سکریٹری صحت آر ڈی دھمن نے اس کی تصدیق کی ہے۔
کے این ایچ سمیت قبائلی علاقوں میں بھی ٹیسٹ ہوں گے
 اب ریاست کے قبائلی علاقوں میں کورونا ٹیسٹ ہوں گے۔ مرکزی حکومت نے کازہ ، پانگی ، کیلانگ ، بھرمور میں ٹیسٹ کروانے کے لئے ٹرو نیٹ مشینوں کی تنصیب کی منظوری دے دی ہے۔ ہر مشین میں 30 سے ​​35 ٹیسٹ ہوں گے۔ اے سی ایس ہیلتھ آر ڈی دھمن نے بتایا کہ منگل کو ہی اس سنٹر کو منظوری مل گئی ہے۔ شملہ کے کملا نہرو اسپتال میں ایک مشین لگائی جائے گی۔