ہماچل پردیش: نائیجیریا سے وزیراعلی جیرام ٹھاکر کے نام سے لوگوں کو ای میل، کیس درج

0
11

ہماچل پردیش میں کئی لوگوں کو نائیجیریا سے وزیراعلی جیرام ٹھاکر کے نام سے ای میل موصول ہوئیں ہیں۔ کوئی شخص یہ ای میل بھیج رہا ہے۔ اس معاملے کے منظر عام پر آنے کے بعد ہماچل پولیس کے سائبر کرائم سیل نے پورے معاملے کی تحقیقات کو تیز کرنے کے لئے آئی پی سی اور آئی ٹی ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کرلیا ہے۔ سیل کا کہنا ہے کہ یہ دھوکہ دینے کی کوشش کی جارہی ہے اور کوئی نائجیریا کا شخص ایسا کر رہا ہے۔
یہ میل وزیر اعلی جیرام ٹھاکر کے نام سے مختلف آئی ڈی سے آرہی ہے۔ تاہم ، ان آئی ڈیز کا وزیراعلیٰ کی شناخت سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ میل میں وزیر اعلی کے نام پر کچھ مدد مانگی جا رہی ہے اور واپس میل بھیجنے کے لئے کہا گیا ہے۔ یہ میل میڈیا کے کچھ اہلکاروں کو بھی پہنچی ہے۔ اس پر وزیر اعلی جیرام ٹھاکر کے دفتر کی آئی ٹی برانچ کے ایک افسر نے سائبر کرائم سیل میں شکایت کی تھی ، اور مقدمہ درج کرنے کے بعد اس نے مزید کارروائی شروع کردی ہے۔
ڈی ایس پی سائبر کرائم نرویر راٹھور نے اس سلسلے میں مقدمہ درج ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔ اس سلسلے میں انہوں نے نئی دہلی سے کچھ ان پٹ بھی مدعو کیا ہے۔ اسی بنا پر ، یہ معلوم ہوا ہے کہ یہ ای میل بھیجنے والا کوئی نائجیریا کا شخص ہے۔ وہ دھوکہ دینے کا ارادہ رکھتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نائیجیریا سے آنے والی ایسی ای میلوں کے بارے میں عام لوگوں کو بھی آگاہ کیا جارہا ہے کہ وہ دھوکہ دہی کا شکار نہ ہوں۔