جب امت شاہ کورونا سے متاثر ہوئے تو کیا مسلم ہجوم نے امت شاہ کی آخری رسومات نکالی؟

0
10

اگست 2 کو امیت شاہ نے ٹویٹ کیا کہ یہ کورونا سے متاثر ہوگئے ہیں، اور انہیں اسپتال میں داخل کیا جارہا ہے۔ اس کے بعد ، 26 سیکنڈ کی ایک ویڈیو وائرل ہوگئی، جس میں کچھ مسلمان لوگ ٹوپیاں پہننے ارتھی جیسا کچھ لیکر آزادی کے نعرے لگارہے ہیں۔ ویڈیو میں ایک شخص کہتا ہے ، " مر گیا بھیا، امت شاہ ، مودی دونوں  مر گیا بھیا" 
 ویڈیو شیئر کرتے ہوئے یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ امت شاہ کے کورونا سے متاثر ہونے کے بعد مسلمان لوگ ایک آخری رسومات نکال کر جشن منا رہے ہیں۔

اپنے آپ کو ٹویٹر پر بی جے پی دہلی یوتھ کا ترجمان بتانے والے ونئے چودھری نے بھی اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے لکھا ، "امیت شاہ کورونا مثبت ہو گئے اور امن پسند جنازہ لے رہے ہیں۔
اس ویڈیو کو فیس بک پر پوسٹ کرتے ہوئے ، پولیٹکس سولیٹکس نامی پیج نے یہ ویڈیو شیئر کیا گیا اور اس کے ساتھ دعوی کیا گیا، "ان کی ذہنیت کو دیکھیں ، امیت شاہ کورونا انفیکشن سء متاثر ہیں اور یہ لوگ اس کا جنازہ لیکر نکال کر آخری رسومات منا رہے ہیں۔ اس مضمون کو 1 لاکھ سے زیادہ آراء مل چکے ہیں۔ اس فیس بک پیج کو متعدد مواقع پر جعلی خبروں سے لوگوں کو گمراہ کرتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔ 
فیکٹ چیک
ویڈیو کے ایک فریم کا ریورس امیج سرچ سے انکشاف ہوا ہے کہ ایک صارف نے اسے 16 جولائی 2020 کو یوٹیوب پر اپ لوڈ کیا تھا۔ اس سے ، یہ واضح ہو گیا کہ یہ ویڈیو امیت شاہ کو کورونا مثبت پایا جانے سے پہلے کی ہے۔ ویڈیو کا عنوان ہے ، "مودی مر گیا – امیت شاہ مر گیا ہے .. ٹک ٹاک حیرت انگیز نئی ویڈیو

ہمیں یہ ویڈیو 21 دسمبر 2019 کو ینگ انڈیا کے  فیس بک پیج پر اپ لوڈ کیا گیا ملا۔ اسے شیئیر کرتے ہوئے لکھا ہے ، "امیت شاہ مر چکے ہیں۔
اس ویڈیو کے پہلے چند مناظر میں ، 'کولکتہ ٹریفک پولیس' سڑک کے کنارے بیریکیڈ پر لکھا ہوا دیکھا جاسکتا ہے۔ یعنی یہ ویڈیو دسمبر 2019 کی ہے اور کولکتہ کی ہے۔ ویڈیو میں ، کچھ لوگوں کے ہاتھوں میں پلے کارڈز ہیں اور ایک ہندوستانی پرچم بھی دیکھا گیا ہے ، اسی طرح لوگوں کو آزادی کے نعرے لگاتے ہوئے بھی دیکھا جاسکتا ہے۔ گذشتہ سال دسمبر میں ، ملک بھر میں شہریت قانون کی مخالفت کی جارہی تھی اس دوران ملک بھر میں احتجاجی مظاہرے ہوئے تھے اور امیت شاہ اور وزیر اعظم مودی کے خلاف نعرے بازی کی جارہی تھی۔ یہ ویڈیو ان مظاہروں میں سے ایک کی ہوسکتی ہے۔

بشکریہ آلٹ نیوز